Модуль 9
У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому нам роль учителя, коли розробляли оцінювання для свого прикладу учнівської роботи.
У цій вправі ми, працюючи в парах або малих групах, розповіда один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які ми отримали від колег, можуть допомогти нам удосконалити приклад та всвою стратегію оцінювання.
Завдання модуля
Ключове запитання тренінгу
•Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Диференціація навчання різних учнів
У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому нам роль учителя, коли розробляли оцінювання для свого прикладу учнівської роботи.
У цій вправі ми, працюючи в парах або малих групах, розповіда один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які ми отримали від колег, можуть допомогти нам удосконалити приклад та всвою стратегію оцінювання.
Завдання модуля
- Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
- Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- Внесли зміни в План вивчення теми;
- Критично оцінили, чого навчилися;
- Спланували інструктивні матеріали для навчального проекту.
Ключове запитання тренінгу
•Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Комментариев нет:
Отправить комментарий